Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Ниско налягане на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем! Ниско налягане на маслото

    Здравейте карам алфа 147 1.6 тс и след като запаля колата и загрее до около 60-70 градуса и ми изписва ниско налягане на маслото. също така ми се струва, че ми тракат и повдигачите. Някои ако може да помогне да пише. Благодаря предварително

  • #2
    А сега си кажи с какво масло я караш и на колко километра е (маслото).
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
      А сега си кажи с какво масло я караш и на колко километра е (маслото).
      На предишната ми кола ,със стария и двигател (в последствие заменен с друк) си правех експерименти доста...
      Там успях да го постигна тоя ефект с маслото чак когато успях да прецакам основни и биелни лагери...
      Тук поне говорим за Алфа може да се окаже и просто проблем в самия датчик...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Ами за маслото не знам какво е и на колко километра е понеже така я взех. Не съм карал алфа до сега и незнам дали може това да е от маслото? Мисля да му слагам Лики Моли 10w40 с молибден и да сменя датчика за налягане на маслото. нещо друго да ми препоръчате и някои знае ли каде се намира датчика поне него да не търся?

        Comment


        • #5
          На мен също ми светваше лампата - датчикът беше пробил през буксата си. Нов и край на проблема. Но това е частен случай
          Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:47. Основание: уточнение
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
            Ами за маслото не знам какво е и на колко километра е понеже така я взех. Не съм карал алфа до сега и незнам дали може това да е от маслото? Мисля да му слагам Лики Моли 10w40 с молибден и да сменя датчика за налягане на маслото. нещо друго да ми препоръчате и някои знае ли каде се намира датчика поне него да не търся?

            Лики .. какво ? Мобил 10/40 ... тествано и на прегряване .. малото се държи добре за парите си и двигателя работи добре (мое мнение)
            Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
            Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              На предишната ми кола ,със стария и двигател (в последствие заменен с друк) си правех експерименти доста...
              Там успях да го постигна тоя ефект с маслото чак когато успях да прецакам основни и биелни лагери...
              Тук поне говорим за Алфа може да се окаже и просто проблем в самия датчик...
              Ами той датчика веднага ще започне да цика, не му трябва да загрее, ако със смяна на маслото не оправи, което е малко вероятно, колегата ще се сдобие с чисто нови лагери
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                от тона ,което знам за датчиците е, че мноооого рядко дават фира, по-скоро трябва да се разбере защо сигнализира, съвета ми към колегата е да отвори картера и да провери дали цетката на маслената помпа не е запушена, казвам го от опит
                147 JTD

                Comment


                • #9
                  и мен ме съмняват лагерите, но първо ще направя опит с маслото, че ще видим каква ще е. ако не се оправи започват забавленията )))

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
                    Ами за маслото не знам какво е и на колко километра е понеже така я взех.
                    Е какво искаш тогава..? Сещаш ли се, че първото нещо, което задължително се сменя е маслото...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
                      Ами за маслото не знам какво е и на колко километра е понеже така я взех.
                      От колко време я караш.....?????
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        От колко време я караш.....?????
                        Много хубав въпрос! Направо подсказва, че имаме двигател за ремонт, който е бил натъпкан с добавки. Ама ако са заминали биелите не би ли трябвало да се чува и потракване долу ниско? А колкото до датчиците - не е често, но си пробиват. Моят свтваше на само на празен ход и загряла кола и избиваше масло около вътрешния извод на датчика
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Ако искаш нещо да постигнеш със смяна на маслото слагай гъсто масло, примерно 10w60, 10W50 или от сорта, ако пак е ниско налягането почваш с ремонтите. Датчика не го гледай, да и закачат манометър
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Ако искаш нещо да постигнеш със смяна на маслото слагай гъсто масло, примерно 10w60, 10W50 или от сорта, ако пак е ниско налягането почваш с ремонтите. Датчика не го гледай, да и закачат манометър
                            и 20/80 да сложи, ако лагерите са тръгнали - все тая. Отвори картера задължително както ти каза колегата , защото не малко мотори се счупиха от задръстен смукател на помпата или блокирал клапан. И дано чукането което чуваш наистина да е от повдигачи, щото както разправяш работата не е на добре
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #15
                              Смених маслото и чукането продължи. От тук на татък мисля да започвам с разглобяването на мотора. Посъветвах се с някои друг колега и нещата за съжаление най-вероятно отиват към хубав ремонт горе и долу , така че ми пожелайте успех

                              Comment

                              Working...
                              X